1 Aralık 2011 Perşembe

Rossmann Alışverişi

Bildiğiniz gibi Rossmann, İstanbul'daki ilk mağazasını Üsküdar'da açtı.
Ben de uzun zamandır hevesle bu mağazayı bekliyordum çünkü Isana ürünlerine bayılıyorum. Daha önce kısa bir süre Watsons'ta satılan Isana markasından kullandıklarımdan çok memnundum.
Aldığım ürünleri yazmadan önce Isana duş kremi ve mini deodorant hakkında geçen seneki yazım BURADA

Rival de Loop Eyeliner: Bu şekilde keçe uçlu eyeliner bulduğum zaman denemek için alıyorum. Bu markayı da bu şekilde aldım, yanılmıyorsam 3 TL gibi bir fiyatı vardı. Ama inanılmaz güzel çıktı, simsiyah renk veriyor, elimin üzerine çizik attıktan sonra elimi suyla sabunla yıkadım çıkmadı. Ancak ıslak pamukla hemen çıkıyor. Akma, bozulma, dağılma, silinme derdi olmayan müthiş bir şey. Ben aldığımda mağazada iki tane vardı, son gittiğimde sadece bir tane kahverengi kalmıştı. Tek kötü yanı, keçe ucu fazla ürün tutuyor, fazlasını alıp uygularsanız daha ince bir hat elde edebilirsiniz.

Woc Islak Tuvalet Kağıdı: Bundan nerede görsem kapıyorum, ilk çıktığından beri çantamdan ayırmam, elimin altında her zaman 3 4 paket bulunur. Watsons, Rossmann, Gratis gibi yerlere gittikçe birkaç paket alıyorum. Hoş kokulu, temiz hissettiren bir ürün, tavsiye ederim.

Isana Duş Kremi:
Isana duş jellerinin çeşitleri var ancak ben en çok bu kokusunu seviyorum, çok temiz, pudra gibi mis kokuyor.

Isana Deo Spray Fresh: Çanta boyu ve tam boyunu aldım, kesinlikle en sevdiğim deodorant kokusu bu. Yine bunun da meyvelisi çiçeklisi vs. farklı kokuları var ama benim favorim değişmedi.

Isana Deo Stick Sensitive: Bunu sevmedim, kokusu güzel ancak yapısı fazla yapış yapış ve sert. Yani bildiğimiz klasik, aynı zamanda benim en sevdiğim stick olan Rexona gibi beyaz ve yumuşak değil, daha şeffaf bir ürün. Sanırım kıyafetlerde iz bırakmaması için böyle ancak zor sürülüyor, kayıp gitmiyor. Paraben ve alkol içermemesi iyi.

Isana Med Deo Spray: Ultra hassas ciltler için, Med serisinden deodorant. Kokusu hafif ama beni çok boğdu, alerjimi tetikledi, bu yüzden sevmedim. Alkol ve alüminyum içermiyor.

Isana Kuru Şampuan: Bildiğimiz kuru şampuan, saç spreyi gibi bir şişede, kokusu da saç spreyi gibi. Kuru saça sıktıktan sonra pudraya dönüşüyor, fırçayla tarayınca saçlar daha temiz görünüyor. Alalı 10 günden fazla oldu ancak henüz bir iki kez kullandım, biraz daha kullandıkça fikir edineceğim, şimdilik fena değil diyebilirim. Fiyatı 7 TL.

2 yorum:

  1. bilgilendirici yazı için çok çok teşekkür ederim tamda Rossman yollarındayken benim için süper oldu:))

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, faydalı olabildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil